Урок-гра «МОЯ ДЕРЖАВА»

Щороку в березні серед гімназистів 11 класу економічного профілю проводиться урок у формі імітаційної гри «МОЯ ДЕРЖАВА», мета якого полягає в тому, щоб учні показали здатність аналізувати потенціал економіки та вміння досліджувати тенденції розвитку зовнішньоекономічної діяльності держави, уміння визначати напрями розвитку галузей і сфер економіки відповідно інтересам суспільства. Основними етапами проведення гри є :
1. Створення проекту держави ( назва країни, модель устрою, економіко — географічна карта,грошова одиниця політичні, економічні, екологічні перспективи розвитку, виробничий потенціал тощо);
2. Презентація країни командою;
3. Підготовка до міждержавних торгів, торги,переговори, ділові зустрічі;
4. Представлення інформації про результати купівлі – продажу;
5. Запитання – відповіді;
6. Рефлексивний аналіз гри. Оцінювання.
Цього року гра була надзвичайно цікавою. Представлені країни Фішбан, Алфея, Галеон, Союз Африканських республік були оригінальними як за державним устроєм так і за перспективами розвитку. Гімназисти в процесі гри продемонстрували вміння оцінювати конкретні ситуації, визначати і приймати рішення про напрям економічного розвитку, ефективно співпрацювати.
«МОЯ ДЕРЖАВА» скачати

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий