Юні маркетологи

В гімназії було проведено захід, на якому учасники ШКП представляли свої маркетингові дослідження, які вони проводили, працюючи в групах протягом двох тижнів.
Ма́ркетингове дослі́дження — збір, опрацьовування й аналіз інформації та можливостей, розроблення рекомендацій на підставі цих даних. Як правило, вони передбачають аналіз продажу та маркетингових можливостей, прогнозування продажу. Результати маркетингових досліджень фірми використовують при плануванні та контролі діяльності. Такі дослідження часто супроводжуються збиранням і пошуком первинних даних. Свої дослідження учні виконували, спираючись на наступну програму:
1) дослідити споживачів певного товару сьогодні й на майбутнє;
2) визначити потенційних і безпосередніх споживачів;
3) дослідити наявність конкурентів сьогодні й у майбутньому;
4) визначити найсильніших конкурентів на ринку;
5) виявити агресивно налаштованих конкурентів і виробити шляхи протидії їм;
6) знайти власну нішу;
7) дослідити макросередовище і визначити його вплив на діяльність підприємства.
Всі ідеї були оригінальними і цікавими: ароматизовані шкарпетки, жувальні резинки для схуднення, трояндовий сік, дієтичний шоколад, 3Д продовольчий принтер, і це далеко не всі цікаві проекти. Дякую гімназистам за творчу та плідну роботу. Успіхів і натхнення вам!!!!

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий